telefon  +48 34 32-40-147

 email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Maszyny Rolnicze

Informacje techniczne na temat linek

Poniżej prezentujemy różne informacje techniczne na temat linek, ich produkcji, zastosowania i naprawy. Mamy nadzieję, iż niektóre z przedstawionych artykułów okażą się dla Państwa przydatne.

 

         

Określenie, jaki(e) problem(y) dotyczy(ą) mojego samochodu może wydawać się zadaniem niewykonalnym, szczególnie dla niedoświadczonych oczu i uszu przeciętnego kierowcy. Poniżej podano 10 symptomów usterek w przekładni i na jakie objawy powinieneś zwrócić uwagę .

Sprzęgło jest to zespół elementów służący do połączenia dwóch wałów w sposób umożliwiający przenoszenie momentu obrotowego z jednego wału na drugi.

Cięgna z wewnętrznym drutem do zastosowań z wykorzystaniem popychania mają dodatkowe uzwojenie, które biegnie w kierunku przeciwnym do aktualnego kierunku nawinięcia wewnętrznego drutu.

Linki Bowdena, pchająco-ciągnące i licznikowe mogą przestać działać w sposób płynny, szczególnie wówczas gdy do pancerza dostanie się woda lub zanieczyszczenia.

 

Podstawowym elementem składowym konstrukcji naszych produktów - Linek motoryzacyjnych -  jest pancerz, w którego wnętrzu znajduje się przestrzeń pracy linki. Wykonanie ze stali wysokowęglowej zapewnia sprężystość, elastyczność odporność na załamania a także chroni przed warunkami atmosferycznymi - pyłem oraz wodą. Pancerz większości linek motoryzacyjnych wykonany jest z drutu okrągłego bądź spłaszczonego. Zewnętrzna część pancerza pokryta jest otuliną w celu zabezpieczenia przed wilgocią.

 

Na specjalne zamówienie oferujemy wszystkie kolory otulin pancerzy linek motoryzacyjnych.

 

Aby zapewnić maksymalną wydajność pracy linki w wewnętrznej części naszych pancerzy znajduje się wkładka polioksymetylenowa  (POM), która dzięki swym właściwościom fizycznych i chemicznym jest śliska a jednocześnie odporna na ścieranie. Na dodatkowe zamówienie używamy wkładek Teflonowych

 Problemy związane ze zmianą biegów, takie jak:

  • pojazd nie wchodzi na bieg, pojazd pozostaje na biegu
  • zgrzytanie kół zębatych przy ręcznej zmianie biegów lub przy automatycznej zmianie biegów
  • pedał sprzęgła nie pracuje poprawnie i występuje opóźnienie przy zmianie biegu,

mogą być wszystkie objawami problemów przekładni, które należy skonsultować z fachowcem serwisu przekładni.

W celu zapewnienia skokowej zmiany, opracowano typ pancerza, który przy zginaniu nie zmienia długości. Pancerz ten ma kilka odcinków drutu, tworzących wielokrotną spiralę z modułem na tyle małym, że w załamaniach cięgna biorą udział wszystkie włókna, ale na tyle dużym, że elastyczność pancerza wynika z wyginania pojedynczych włókien a nie z ich skręcania.

Typowe zakończenia linek motocyklowych

Kluczową rolę w sprawności linki motoryzacyjnej odgrywa zaciskanie końcówki na pancerzu oraz lince. Na źyczenie klienta przeprowadzamy próby zrywania linki oraz próby na ściskanie pancerza. Świadectwa jakości Linmot wydawane po przeprowadzonej próbie jakości produktu gwarantują długi okres eksploatacji produktu.

 

Barker LINMOT BOWDEN CABLES PRODUCER

" Linmot cables are the best! " - Ben Barker

 

logo Linmot

LINMOT S.C.
ul. Wileńska 56
42-280 Częstochowa
VAT ID: PL 5732840297

tel. +48 34 32-40-147

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REGON: 242801764

SWIFT: INGBPLPW
PLN: PL 41 1050 1142 1000 0090 9300 5867
EUR: PL 47 1050 1142 1000 0091 3745 7561
USD: PL 90 1050 1142 1000 0091 3745 7660

SWIFT: IEEAPLPA
CZK: PL 91 1950 0001 2006 0027 4463 0003

 

Szybki kontakt / Rapid contact
Email:
Temat: / Subject:
Wiadomość: / Message:
1 + 5 = ?