telefon  +48 34 32-40-147

 email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Maszyny Rolnicze

 

Dawniej wszystkie łodzie budowano w taki sam sposób, lecz wraz z rozwojem zaczęto wymyślać nowe, jeszcze doskonalsze modele. Można śmiało stwierdzić, że wielka rewolucja w żeglarstwie rozpoczęła się 50 – 60 lat temu. W dzisiejszych czasach łodzie budowane są z innych, lżejszych oraz bardziej wytrzymałych tworzyw, zmieniły nieco kształty, zyskały na wyposażeniu. W znacznym stopniu przerobiono też żagle, ich kształty, sposób mocowania oraz materiały do produkcji. Nie wszędzie można zastosować sterociągi producenta LINMOT.
Wyróżnia się dziewięć głównych rodzajów łodzi żeglarskich:
ket – łódka o napędzie żaglowym, posiadająca tylko jeden maszt (grot), oraz tylko jeden żagiel (również grot) – dowolnego typu ożaglowania skośnego,
słup – bardzo popularny u nas w Polsce rodzaj łodzi wyposażony w dwa żagle: fok i grot, również posiada tylko jeden maszt,
skuter – typ łodzi słynny w połowie ubiegłego wieku, podobny do słupa z tym, że wyposażony został w trzy żagle: grot, fok oraz kliwer,
kuter – jacht jednomasztowy z grotem, fokiem i kliwrem. Od skutra różni się tym, że sztaksle ma zawieszone na dwóch sztagach
jol – jednostka pływająca wyposażona w dwa maszty (grot, bezan) oraz w trzy żagle fok, grot i bezan,
kecz – statek dwumasztowy (grot, bezan), o pierwszym maszcie wyższym, noszącym na wszystkich masztach ożaglowanie skośne, tylny maszt nie może wystawać poza końcówkę rufy,
szkuner – jednostka, która posiada dwa lub więcej masztów o ożaglowaniu skośnym. Przy dwóch masztach pierwszy jest niższy lub równy drugiemu,
bryg – rodzaj żaglowca używanego w XVIII i XIX w. Posiadał dwa lub więcej maszty,
fregata – żaglowiec przynajmniej trzymasztowy (czasami cztero- i pięciomasztowy) niosący na wszystkich masztach ożaglowanie rejowe.
Firma, LINMOT producent lin i cięgien oraz sterociągów mających zastosowanie w żeglarstwie, od wielu lat zajmuje się produkcją, projektowaniem, dorabianiem linek oraz konstruowaniem mechanizmów w których pracują linki, cięgna oraz sterociągi m. in. do łodzi.
Zapraszamy do zapoznania się z zakresem produkcji naszej firmy. Nasza oferta to produkcja linek motoryzacyjnych takich jak np. linka gazu, linka sterowania, sterociąg.
LINKA GAZU umożliwia fizyczne połączenie między pedałem gazu, a częścią wykonawczą, najczęściej przepustnicą. Scalenie to pozwala na zwiększanie prędkości obrotowej silnika, a zatem rozpędzanie pojazdu.
Standardowym objawem uszkodzenia linki jest bardzo toporna praca pedału gazu – powinno się zastosować większą siłę niż zwykle. Prawdopodobna jest również odwrotna sytuacja, gdy pedał gazu jest bezwładny i jak to się mówi "wpada w podłogę". Taka sytuacja jest niezwykle niebezpieczna, nie daje możliwości kontrolowania prędkości obrotowej silnika, a poprzez to dalszą jazdę samochodem. LINKA GAZU wówczas nadaje się tylko i wyłącznie do wymiany.
Firma LINMOT to gwarancja jakości. Zaufało nam ponad 1000 kontrahentów, od klientów detalicznych poprzez niewielkie sklepy, duże hurtownie aż po fabryki produkcyjne! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą LINMOT poprzez zamówienia, gdzie dostępne są zdjęcia, opisy oraz numery porównawcze.

Barker LINMOT BOWDEN CABLES PRODUCER

" Linmot cables are the best! " - Ben Barker

logo Linmot

LINMOT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
ul. Wileńska 56
42-280 Częstochowa
VAT ID: PL 5732840297

tel. +48 34 32-40-147

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REGON: 242801764

SWIFT: INGBPLPW
PLN: PL 41 1050 1142 1000 0090 9300 5867
EUR: PL 47 1050 1142 1000 0091 3745 7561
USD: PL 90 1050 1142 1000 0091 3745 7660

 

Szybki kontakt / Rapid contact
Email:
Temat: / Subject:
Wiadomość: / Message:
1 + 5 = ?